تکریم ارباب رجوع

آموزش تخصصی | ادبیات و علوم اجتماعی | تکریم ارباب رجوع
فرصت ثبت نام کلاس زمان باقیمانده
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
تاریخ پایان ثبت نام 16:00 - 1404/04/22
مدت دوره
24 ساعت
تعداد جلسات
8 جلسه
روزهای برگزاری
یکشنبه
زمان برگزاری
16:00 الی 19:00
معرفی دوره

مقدمه:
ارتباط صحیح کارکنان سازمان هاي دولتی و خصوصی با ارباب رجوع و ارائه خـدمات بـه آنهـا از طریـق شیوه هاي مطلوب و مناسب، در بهبود کیفیت خدمات و رضایت مندي مراجعان و تصحیح دید آنها نسـبت به سازمان مربوطه نقش مؤثري ایفا می کند. برگزاري این دوره در راستاي ضرورت حاکمیت اخلاق حسنه، ارائه خدمات به ارباب رجوع و حفظ کرامت مردم بوده و توانایی افـراد را در برقـراري ارتبـاط مطلـوب بـا ارباب رجوع افزایش داده و موجب بهبود عملکرد خدمت رسانی به افراد جامعه میگردد.
هدف:
- افزایش دانش و توانایی فراگیران در زمینه برقراري ارتباط مؤثر با مراجعان.
شرایط پذیرش:
- گذراندن این دوره براي تمام افراد علاقه مند بلامانع است و تنها شرط آن داشتن مدرك دیپلم است.
توانایی هاي فراگیران در پایان دوره:
- رفتارها و سازو کارهاي دفاعی ارباب رجوع را بشناسند.
- نسبت به مهارتهاي ارتباطی مؤثر، آگاهی داشته باشند.
- در یک موقعیت فرضی، شیوه هاي برقراري ارتباط مؤثر را به طور عملی به نمایش بگذارند.
- شیوه هاي جلب رضایت و نظرسنجی از مراجعان را بداننـد و در یـک موقعیـت فرضـی شـیوه هـاي جلـب رضایت و نظرسنجی از مخاطب را به طور عملی انجام دهند.
 

بیشتر
سرفصل ها

بیشتر
فرصت ثبت نام کلاس زمان باقیمانده
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
زمان پایان ثبت نام 16:00 - 1404/04/22
تاریخ شروع کلاس 1404/04/22
تاریخ پایان کلاس 1404/06/16
1,950,000
افزودن به سبد خرید
افزودن به سبد خرید
1,950,000

کلیه حقوق متعلق به جهاد دانشگاهی است. نقل مطالب با ذکر منبع مجاز است. قدرت گرفته از نما (نرم افزار مدیریت آموزش)